20 Ekim 2013 Pazar

Çikolatalı Meyveli Waffle

Selamlarr :)

En sevdiğim tatlılardan biri olan waffle ın tarifini vermek istiyorum. 
Bu nu yapmaya başlamam arkadaşımla gece gece canımızın waffle çekmesi ile ortaya çıktı. Waffle makinam yok ben teflon tavada yaptım ama gerçekten çok güzel oldu :)

Malzemeler
>3 yumurta
>1,5 su bardağı süt
>1,5 su bardağı un

>1 fincan şeker
>1 çay bardağı sıvıyağ
>1 tatlı kaşığı kabartma tozu
>1 tatlı kaşığı vanilya

Üzeri için; (bunlar isteğe bağlı tabi)
Çikolata (Çokokrem kullandım )
Fındık
Fıstık
Mevsim Meyveleri

Dondurma ( çok yakışıyor)

Ben Çikolatayı sürüp üzerine meyve kullandım ve damla çikolatasıyla taçlandırdım.

Hazırlanışı
Karıştırma kabına 3 adet yumurta kırın. Üzerine 1,5 su bardağı un süt ilave edin ve çırpın. Üzerine 1,5 su bardağı un, 1 fincan toz şeker, 1 çay bardağı sıvıyağ, 1 tatlı kaşığı kabartma tozu, 1 tatlı kaşığı vanilya ilave edin ve karıştırın. Daha sonra teflon tavada kepçe kepçe döküp pişirin. Waffle pişince aralarına çikolata, fındık, fıstık ve mevsim meyveleri ilave edip servis edin.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder