22 Ekim 2013 Salı

fırında peynirli ekmek

Arkadaşlar bu tarifimde çok pratik ve atıştırmalık veya kahvaltılık hatta ara öğüne çok yakışacak bir tarif paylaşacağım

malzemeler

>ekmek
>peynir
>margarin
>isteğe bağlı domates, Zeytin , Biber vs. kullanılabilir

Ekmeklerimizi dilim dilim keserek arkalı önlü azıcık margarin süreriz hem yapışmasın hemde ekmeğimiz çok sertleşmesin diye.
Peynirlerimizide çatalla ezerek ekmeğimizin üzerine döşüyoruz ve üzerine ne istiyorsan sıralıyoruz zeytin domatas biber .. Damak tadına göre seçim sizin.
Daha sonra fırına atıyoruz. Microdalga fırın dahi olur. 8-10 dk arası fırında duracak ki ben bunun kıvamını peynirin erimesine göre ayarlıyorum biraz da kıtır sevdiğim için o yüzden kıtır kıvamına bakıyorum ona göre çıkarıyorum fırından.
Bu diyet şeklindede olur yağ sürmezsin ( yağlı kağıt kullanmanız gerekir normal fırına koyacaksanız ) kepek ekmeğinin üzerine light peynir domates biber vs koyun ve fırında çok uzun süre bekletmeyin.

Benim koyduğum resimde sadece peynir koydum ben çünkü daha az malzeme olsun istedim. kıtır kıtır atıştırmalık yaptım . Ve tiyo çayla muhteşem oluyor :)




                                 AFİYET OLSUN 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder