16 Ekim 2013 Çarşamba

mozaik pasta

çok kolay pratik yapılacak bir pastadan bahsetmek istiyorum çok çok kolay yapımı hemen malzemeleri sayayım

Malzemeler:

>500 gr biskivü
>4 çorba kaşığı kakao
>1 su bardağı toz şeker
>125 gr margarin
>1 su bardağı süt
>İsteğe bağlı ceviz , fındık içi
>Ben bir kaşık kadar çokokrem de katıyorum yada çikolata konulabilir.


Yapılışı: 
Öncelikle biskivüleri iri iri kırıyoruz istenirse bir paket sade bir paket kakao lu olabilir ( Ben kakaolu alıcam sanarak çifte kavrulmuş aldım ama güzel oldu ) 


Tencereye tereyağını yada margarini koyun ve erisin ama yağın yanmamasına dikkat edin çünkü üzerine süt döküleceği için. Sütü kakao yu ve şekeri koyup puding yapar gibi karıştırın kıvam alınca içine çikolatayı koyup eriyinceye kadar karıştırın ve altını kapatıp kırdığımız bisküvilerin üzerine döküp homajenleşinceye kadar karıştırın.


Daha sonra streç film im içine koyup sararak şekil verin ve 2-3 saat buz dolabında bekletin


Daha sonra dolaptan çıkarın ve kesip servis edin


AFİYET OLSUN :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder